piątek, 6 marca 2009

pif__ jeszcze 2 strzały mam w zandrzu dla Was.

Ja tak tylko pisze.. mało, żebyście nie myślały/eli... Robię dużo..., ale nie do końca.. dużo rzeczy leży do wykończenia...Mam nadzieje, ze kiedyś to skończę...;] Taki plan na najbliższe dni [ weekendowe znaczy się...]

I taka jeszcze ważna informacja ze względu ze ja juz dostałm paczuczkę pifową od Justt. przypominam o moim strzelaniu na pify, gdyż zostały jeszcze 2 strzały..

Czyli czekam jeszcze na dwa komentarze, w których będą strzały na 2 pify..No to czekam i już niebawem pojawią się fotografie piękne pifowskiego prezentu od kochanej mej Justt.

Pozdrawiam.

1 komentarz:

  1. ja chętnie poproszę strzała:)Tylko nie wiem gdzie się wpisać:)Zapraszam też do mnie:)
    http://stworkiiwytworkirczekwasnych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń