sobota, 7 marca 2009

Dostałam pifa...;]

Hihi... dostałam pifa..;] Od Justt. Pisałam zresztą już o nim wczoraj..;] Taki śliczny 'składak'..;] Ja jeszcze nie zaczęłam robić prezentów , bo chyba i tak tylko Justt. się zapisała i nie zapisze się nikt więcej ;/, ale nie martw się Tysiu dostaniesz...;] Zastanawiam się czy w ogóle prowadzić ten blog. Wstawiam mało notek, bo czasu mało mam. Komentarzy jak na lekarstwo. I twórczości coraz mniej.
Decyzji jeszcze nie podjęłam, bo jest jeszcze awaryjny fakt, który twierdzi o moim małym doświadczeniu w blogowaniu i w wszelakiej twórczości. Myślę, że blog ten dopiero się rozwija i pozwolę mu chyba zostać tu jeszcze i połapać ode mnie postów jakiś ;p Może kiedy będzie lepiej.

A teraz przedstawiam Wam mojego "Składaka" twórczości Justt.


Pozdrawiam.

P.ssss. Zabawa u Nutki. i u Mea-i;]

7 komentarzy:

  1. Fajny składaczek :)
    Ja bym się z chęcią na pifa zapisała, ale sama mam dwa wolne miejsca w "podaj dalej". Nie mówiąc już o tym, że zalegam z nagrodami za trzy szóstki >_<
    Zainstaluj sobie może FEEDJIT, to przestaniesz się niepokoić małą ilością komentarzy (ja tak miałam w każdym razie).

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, ze się podoba i zapożyczam środkowe zdjęcie;p Bo baterie mi się rozładowały, a robiłam późno i już nie zdążyłam cyknąć tej ostatniej fotki;p ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie,a co to jest..;] Ale my Justyna ciemneee;p

    OdpowiedzUsuń
  4. http://feedjit.com/join/
    Klikacie w odpowiedni link, pobieracie kod z okienka i wstawiacie na bloga (Układ=> Elementy strony=> Dodaj gadżet=> HTML/JavaScript, wklejacie kod i zapisujecie ustawienia). Możecie mieć mapę z kropkami lub (tak jak ja) listę. W opcjach najlepiej ustawić, żeby Waszą przeglądarkę ignorowało.
    Chyba jasno napisałam...

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe, tytul mi sie wzial z piosenki. nie mialam pomyslu to tak nagle uslyszalam to słowo i samo wyszlo ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna prawda? ;] mi też się podoba ;d

    OdpowiedzUsuń