środa, 5 sierpnia 2009

Oh..

Witam. Na początek Candy ;]
u 4 miejsca, w których mieszkałam:
  • Niechmirów 6A (:
  • Niechmirów 6 ;]
4 miejsca, do których lubię wracać:
  • Mój dom... tak z pewnością.
4 ulubione potrawy:
  • Pizza [ z Da Grasso ]
  • Frytki.
  • Schabowy.
  • Pomidorowa.
4 potrawy, których nie znoszę:
  • Ser żółty.
  • Ser biały.
  • Czernina.
  • Gołąbki.
4 pasje:
  • Fotografia.
  • Kolczykowanie.
  • Scrabooking- z lekka. Taniec.
  • Reggae.
4 miejsca, które zwiedziłabym mając taką możliwość:
  • Bezludna wyspa.
  • Tunezja.
  • Kenia.
  • Kosmos. (:
4 programy/seriale, które lubię:
  • Brzydula.
  • Dr Hause.
  • 39 i pół.
  • You can dance. ( y. te polskie, inne seriale też )
4 miejsca pracy:
  • hm...?!
4 rzeczy, które chciałabym zrobić/przeżyć:
  • Profesjonalną sesje, aparatem który mi się marzy.
  • Nie mogę więcej napisać, bo nie chcę zapeszyć.
4 ulubione filmy:
  • Zmierzch
  • Rozmowy nocą.
  • Hsm..(:
  • ?
4 ulubionych wykonawców:
  • East West Rockers.
  • Druga strona Lustra.
  • Jamal. / Marika.
  • Piotr Rubik.
4 rzeczy, które sprawdzam po wejściu do internetu:
  • Gadu.
  • Nasza-klasa.
  • Photoblog.
  • Blog.
4 osoby, które zapraszam do zabawy:
  • Nie jestem na bieżąco, więc przepraszam..
_______________________________________________________



A teraz. Winny się tłumaczy. Strasznie przepraszam, jeśli mam kogo, bo nie dużo ludzi tu zagląda, ale gdyby, to strasznie jest mi głupio, że nie działam na tym blogu, ale postaram się to zmienić. Bo są wakacje, siedzę w domu. Mam dużo czasu. Może coś porobię. Na pewno. (:
Przyznaje się iż zdradziłam także bloggera. Ale tylko w połowie, bo od jakiegoś czasu zaczęła mnie kręcić fotografia. i Powstał oto fotoblog, na którego serdecznie zapraszam.

http://www.photoblog.pl/crazy121


Mam pomysł na twórczość, ale nikomu nie powiem. Tylko muszę się kilku rzeczy dowiedzieć.
Do zobaczenia!
:**

2 komentarze:

  1. Nawet mnie o tej twórczości nie powiesz..?;D No zdradziłaś tego bloggera, zdradziłaś! No. Dobrze, że Cię zmotywowałam choć do tej jednej porządnej notki;D

    A na fotobloga będę zaglądać namiętnie. Z resztą od naszej sesji zaglądam.;D

    ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Oho, czyli pewnie jakaś nowa!;) Oczywiście oprócz fotografii..:)

    Szycie? Decoupage? Haft?

    No. Wiem że mi nie powiesz;D

    ;* No jak mogę mieć nagłówek brzydki?;p

    ;**

    OdpowiedzUsuń