poniedziałek, 16 lutego 2009

Chyba przyszedł i na mnie czas, by bloga przenieś na blogspota... Powodów jest wiele, b.zróżnicowanych. Szkoda mi jak zwykle wszystkiego, ale miejmy nadzieję, że się polubimy z blogspotem. Zapraszam do odwiedzania i komentowania moich prac i nie tylko jak było widać na onecie.
Serdecznie zapraszam,
a na zachętę moje małe potworki pokazuję, które stworzyłam w ramach Walentynek dla moich, moich wariatek ;p.

Photo jak zwykle do dupy [ czytaj pośladków]. ;]




Nazwane juz zostały przez właścicielki:
- Zosia
- Fabian
- Zuzia

Przypominam, że zostały jeszcze 2 Pifowskie strzały. Komentarze można zamieszczać tu.

6 komentarzy:

  1. Witamy na blogspocie :) Potwory świetne, szkoda że zdjęcie kiepskie

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśie rozdarłam kopertę od Ciebie, szczelnie zapakowaną, myślałam, że nie dostane się do środka :) A potem tyyyyle woreczków, wszystkie rozerwałam jak dzikuska :D Wszystko śliczne ale kolczyki... Mam świra na punkcie kolczyków a te od ciebie są śliczne! Jutro się pochwale na forum :)

    Dziękuje Ci strasznie! Sprawiłaś mi duuużo radości ::):):)

    I te kolczyki naprawdę są cudne :)
    I wiesz... we wrześniu mam urodziny, więc gdyby Ci się przez wakacje nudziło to.. ;p (Pazerna jestem, wiem, przepraszam. Ale naprawde robisz cudne kolczyki)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam powiedzieć, że na blogu się pochwale :)
    Aha ale nie myśl sobie, że tylko kolczyki mi się podobały! Wszystko cudne! I ten potwór kochany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham te twoje potworki ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm widze ze tu juz komentarzy masa ale miło mi ze zagladnełas do mnie pewnie tez bede Cie czesto odwiedzac pozdr Roszpunka

    OdpowiedzUsuń